Meniu Sus

css3menu.com

web menu by Css3Menu.com

vineri, 11 martie 2016

OGLINZI SI OGLINJOARE , CUM MA ARATI IN CABINA DE PROBA OARE?!

 
      Buna, dupa cum am zis in articolul anterior, astazi "spargem oglinzile" :). Este o discutie pe care eu cu prietenele mele am discutat-o cu ceva ani buni in urma, apoi pot spune ca pe acest subiect am facut chiar si un sondaj, atat in randul doamnelor cat si in randul domnilor.
      Problema subiectului de azi sunt : oglinzile din cabinele de proba + felul in care cade lumina in cabina de proba. Nu cred ca nu exista o persoana care macar odata in viata, sa nu se fi intrebat daca oglinda din cabina de proba este "defecta" . Ei bine, da , suntem mai multi care am simtit aceasta problema, deci stai linistit(a) nu esti "nebun (a)". Pe langa faptul ca multe oglinzi din cabinele de proba nu redau o imagine clara si reala, mai avem un pic de "ajutor" si din partea luminilor :))). In caz ca nu stiati lumina conteaza foarte mult. Pentru o sedinta foto, filmare, etc lumina este o parte foarte importanta .
    Ce nu inteleg eu ? De ce aceasta problema nu s-a evidentiat in ochii detinatorilor de magazine cu cabine de proba? In loc sa ma faci sa ma iubesc in tinutele din magazinul tau, ma faci sa plec trista, nemultumita de croiul hainelor ca de, ceea ce vad eu poate nu e realitatea. Nu vinzi , ci pierzi. Si sincer pana sa ajung sa ma vad imbracata , ma vad dezbracata intr-o cabina cu o oglinda nashpa + lumini mai nashpa. Chiar daca fizic sunt aproape de ideal, este imposibil ca  aceste oglinzi sa nu-ti evidentieze defectele, mult , ca sa le vezi  in caz ca " nu le stiai" si nici sa le uiti foarte curand  :(.
    Rezultatul fiind : vin cu incredere cu speranta ca gasesc o tinuta wow sa zambesc si sa ma simt speciala, dar plec mai trista si nefericita , posibil sa gasesc ceva wow dar n-am cum sa mai vad ceva bun deoarece "oglinda " si-a facut treaba :)).

    Cum sa faci sa nu pleci mai trista decat ai venit?

O sa-ti zic ce fac eu sa nu-mi "pierd mintile" , sa plec fericita si multumita cu tot cu defectele mele :)

  1. Daca vrei sa probezi ceva ce sti ca-ti vine bine, iti cunosti corect proportiile, nu te mai uita in oglinda in timp ce te dezbraci.

2. Tine-ti privirea oriunde dar nu in oglinda in timp ce te imbraci, la tine la feleul in care se incheie pantalonul, camasa,...etc..

3. Tine cont de faptul ca oglinda + lumina nu reda imaginea 100% corecta.


Acestia sunt pasii pe care eu ii urmez pentru a nu-mi strica o zi frumoasa de shopping.
Sper ca prin acest articol am vorbit despre un subiect interesant, un subiect care a fost si este in mintea noastra cand mergem spre cabina de proba :)
   In articolul viitor vorbesc despre : "Bunul simt la cabina de proba" , un subiect important din punctul meu de vedere :)
  Ne auzim data viitoare, pana atunci : Te pup cu stil !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu